Dobra reklama to dzisiaj podstawa każdego udanego biznesu. Nie musi to być typowa reklama w telewizji czy w radio. Teraz dostępne są już inne środki dla rozpowszechniania swojego wizerunku np. przeróżne gadżety z logo firmy.
Czy taka forma reklamy przynosi efekty? Zdecydowanie tak. Z jednej strony gadżety takie można rozdać pracownikom. W tej kategorii popularne jest dawanie notesów, długopisów czy toreb z symbolem uniwersytetu studentom i wykładowcom, koszulek pracownikom klubu sportowego i wiele innych. Wtedy zwiększa się poczucie przynależności danej grupy do firmy i duma, że się w niej jest. Z drugiej zaś strony gadżety można rozdawać potencjalnym klientom. Tutaj bardzo popularne jest rozdawanie kubków, długopisów, krówek na targach, spotkaniach biznesowych czy też dniach otwartych.
Specyficzną, lecz zyskującą coraz więcej zwolenników odmianą gadżetów reklamowych są napoje reklamowe. Zazwyczaj jest to napój energetyzowany, izotoniczny albo woda reklamowa. Taki gadżet świetnie się nadaje na wszystkie zgromadzenia takie jak: koncerty, wydarzenia sportowe, pikniki rodzinne, festiwale. Ponadto można je również rozdać po treningu w klubie sportowym, tanecznym albo po prostu na ulicy w gorący, letni dzień. Dobrze także sprawdzają się podczas przeróżnych konferencji. Warto wspomnieć, że oczywiście istnieje możliwość zamówienia napojów promocyjnych dla dzieci- świetnie się tu nadają soki reklamowe. Mogą one być wtedy spokojnie rozdawane podczas imprez szkolnych, konkursów, w sklepie albo na ulicy.
Warto zainwestować w taką formę reklamy, gdyż bez wątpienia przynosi ona duże zyski niewielkim nakładem kosztów. Zamówienie takich napojów oraz ewentualne zatrudnienie do ich rozdawania jest znacznie tańsze niż stworzenie reklamy w telewizji czy radio, a efektywność jest również bardzo wysoka.