Kto z nas w dzisiejszych czasach nie miał okazji spróbować, albo chociaż dostrzec gdzieś na wydarzeniu cukierków, na których znajduje się logo jakiejś konkretnej firmy? Takie cukierki z nadrukiem to pomysł na reklamę, na który zdecydowało się już wiele firm i przedsiębiorstw. Cukierki zawsze przyciągają wzrok, a także jest to jeden z najłatwiejszych sposobów na promocję swoich usług. Cukierki z logo firmy skupiają wzrok odbiorcy na logo, dzięki czemu zapamięta on na długo daną firmę, co prawdopodobnie skłoni go do zagłębienia się w pewne informacje z nią związane.
Cukierki z nadrukiem powinny przede wszystkim odznaczać się i wyróżniać swoim wyglądem – powinny być wizualnie przyjemne dla oka, ale i również – co tak samo ważne – smakować. Smak cukierka z logo firmy może świadczyć nie tylko o samej słodyczy, ale i również pośrednio o jakości i rzetelności danej firmy. Tak właśnie może odbierać to osoba, której podarujemy cukierek reklamowy.
Obecnie możemy zauważyć, że coraz więcej firm, czy to kosmetycznych, czy też związanych z finansami i innymi biznesami – decyduje się na taki sposób reklamy. Cukierki z logo firmy są stosunkowo łatwe do rozprowadzenia, gdyż wystarczy na danej imprezie, czy też innym wydarzeniu, czy spotkaniu, wręczyć taką słodycz w ręce naszego potencjalnego klienta. Pozytywnie skutkować to może tym, że zainteresuje się on taką formą reklamy i zacznie chcieć dowiedzieć się czegoś więcej o usługach świadczonych przez firmę, którego logo widnieje na opakowaniu cukierka. Jak wiadomo również „przez żołądek do serca” – czym mogą się kierować przedstawiciele danych firm. Warto zatem zapamiętać, aby przy wyborze cukierków reklamowych nie kierować się ich ceną. Te skrajnie tanie mogą nie smakować zbyt dobrze, co może nie świadczyć dobrze firmie zajmującej się ich sprzedażą.