Każdy, nawet niewielki gadżet otrzymany od firmy, sklepu czy podczas dużego wydarzenia lub akcji promocyjnej, to bez wątpienia wyraz szacunku do klienta. Budzi on w osobie obdarowanej pozytywne skojarzenia oraz pozwala zapamiętać logo firmy na dłużej. Dlaczego tak jest?
Po pierwsze – każdy lubi słodycze
Mały, słodki prezent w postaci czekoladki, cukierka, lizaka czy ciasteczka jest drobiazgiem, który każdy obdarowany chętnie skosztuje do kawy lub herbaty. Jego gabaryty pozwalają zabrać ich spore ilości np. na akcję promocyjną, z kolei pojedyncza sztuka świetnie sprawdzi się jako podziękowanie za udaną transakcję.
Po drugie – reklama
Opakowanie takich o to świeżych, przepysznych i słodkich czekoladek reklamowych daje spore do popisu, gdyż można na nim umieścić między innymi: nazwę firmy, logo, dane kontaktowe, informację o konkretnej promocji i dacie czy zwykle podziękowanie. Ta niby niewielka przestrzeń pozwala w miły sposób dać o sobie znać na rynku, wyjść do szerszej grupy osób. Czekoladek reklamowych nie sposób rzucić w kąt, kuszą chęcią rozpakowania i skosztowania. I tu nie bez znaczenia jest ich niezwykły smak. Robione z najlepszej czekolady idealnie smakują.
Po trzecie- indywidualnie pod klienta
Czekoladki reklamowe są zrobione zgodnie z oczekiwaniami i preferencjami klienta. Ich opakowanie wyglada tak jak życzy sobie tego zamawiający. W związku z tym można potraktować je jako kolejny znak rozpoznawczy firmy, który wejdzie na stałe do przedmiotów kojarzących się z daną nazwą. Kolor, czcionka czy logo umieszczone na papierku może być całkowicie dostosowany do obowiązujących już znaków w danej firmie.
Po czwarte- na każdą okazję
Czekoladki reklamowe świetnie sprawdzą się w okresie Bożego Narodzenia, jubileuszu firmy czy zwyczajnie na biurku sekretarki na co dzień. To niezobowiązujący drobiazg, który może wiele zdziałać!
Zobacz też: Czekoladki reklamowe | SuperSlodycze.pl