Jedną z możliwości dorobienia pieniędzy dla młodych dziewczyn jest praca jako hostessy. Co prawda nie jest to praca, która jest szczytem marzeń, ale ma zaletę że można ją w dość prosty sposób pogodzić ze studiami. Dzięki czemu może do kieszeni zawsze wpaść parę groszy co dla młodych studentów jest na wagę złota.
W większości agencji są bardzo ścisłe wymagania dotyczące hostess i trzeba bardzo nieźle się prezentować ponieważ jest to praca z ludźmi, która w głównej mierze polega na dobrym prezentowaniu się. Na przykład aby praca dla hostessy mogła stać się Twoim udziałem będziesz musiała podać na przykład kolor oczu, wzrost, kolor włosów czy też długość włosów. Jest to bardzo ważne ponieważ do różnych akcji marketingowych są potrzebne dziewczyny o różnych cechach.
Hostessa to nie tylko promocje
Dla bardziej doświadczonych dziewczyn oczywiście znajdą się bardziej intratne zlecenia niż tylko stanie na promocjach czy też roznoszenie ulotek. Do takich zajęć należy zaliczyć na przykład obsługę przyjęć czy też kampanie informacyjne na różnego rodzaju targach. Aby załapać się na takie zlecenie trzeba posiadać już większe doświadczenie jednak oczywiście jest to możliwe. Dzięki takim zleceniom nie tylko można zarobić całkiem przyzwoite pieniądze, ale dodatkowo zebrać różnego rodzaju kontaktów co może później w przyszłości procentować bardzo mocno.
Z punktu widzenia zleceniodawcy
O ile dla hostessy wybór agencji przynajmniej na początku kariery nie jest zbytnio istotny o tyle dla potencjalnego zleceniodawcy jest to wybór o wiele poważniejszy. Każde zlecenie musi być dobrze obsłużona i każda nawet najmniejsza wpadka może go drogo kosztować. Dlatego też wybór sprawdzonego wykonawcy zlecenia jest bardzo ważny. Jedną z firm mających olbrzymie doświadczenie na rynku tego rodzaju usług jest agencja-hostess.com.pl. Firma ta gwarantuje nie tylko szerokie pole wyboru hostess, ale ich olbrzymie doświadczenie. Dzięki temu jeżeli będziesz potrzebował hostess zawsze jesteś w stanie wybrać wykonawczynie Twojego zlecenia.
Ulotki są również ważne
Dla zleceniodawcy nie ma większego znaczenia jaką formę pracy zleca. Zawsze oczekuje się, że praca będzie wykonana dobrze i tak też zasadniczo powinno być. Jednak jeżeli chodzi o ulotki to wbrew pozorom wykonanie tej pracy dobrze nie jest takie proste jeżeli profil osoby, która ma odbierać ulotki jest dość ściśle określony. Wtenczas też przy krótkiej analizie nie zawsze da się dokładnie określić czy dana osoba wpasowuje się w przedział. Dodatkowo jeżeli później będziemy hostessy rozliczać za rozdane ulotki to stawka musi być odpowiednio większa. Dlatego też moim zdaniem marketing oparty na ulotkach powinien raczej stawiać na ilość a nie jakość. Dzięki temu znacznie zwiększamy szansę, że nawet przypadkowo nasze ulotki trafią tam gdzie powinny.